Nos, az hogy valaki sikeres affiliateként, vagy sem, az nagyban a kommunikáción múlik. A minőségi és / vagy mennyiségi kommunikáción.
Lehet valaki sikeres affiliateként csupán azért, mert nagyon sok embert ér el. Lehet, hogy minőségileg nagyon gyenge a kommunikációja, de mivel sokakhoz jut el, ezért jól érvényesül üzletileg.
Sokkal érdekesebb azonban az, ha valaki a minőségi kommunikációval érvényesül. Pláne érdekes, mert a minőségi kommunikáció az mennyiségileg is képes javulni. Vagyis, ha valaki igazi minőséget produkál, annak eredménye van, mivel a minőség egy kelendő termék.
Az affiliate marketing azoknak való, akik jól kommunikálnak
Ha valaki jól tud kommunikálni, akkor sikeres lehet ezen a területen. Valójában olyan ez is, mint bármely más vállalkozás.
Egy vállalkozás is akkor sikeres, ha azt kínálja, amire az embereknek szüksége van. Azok a vállalkozások, amik arra alapoznak, hogy mit szeretne csinálni a vállalkozó, nem olyan sikeresek. Illetve csak egy pici részük, akik teljes erőbedobással, szerelemként teszik a dolgukat.
Magyarországon a vállalkozók nagyrésze kényszervállalkozó, és ez meg is látszik a hazai helyzeten. A sikeres vállalkozások nagy része pedig nem a szerelemről szól, hanem a piacról, a kereskedelmi rabszolgaságról.