2011.08.26.
19:53

Írta: affiliate blog

Kinek való az affiliate marketing?

Nos, az hogy valaki sikeres affiliateként, vagy sem, az nagyban a kommunikáción múlik. A minőségi és / vagy mennyiségi kommunikáción.

Lehet valaki sikeres affiliateként csupán azért, mert nagyon sok embert ér el. Lehet, hogy minőségileg nagyon gyenge a kommunikációja, de mivel sokakhoz jut el, ezért jól érvényesül üzletileg.

Sokkal érdekesebb azonban az, ha valaki a minőségi kommunikációval érvényesül. Pláne érdekes, mert a minőségi kommunikáció az mennyiségileg is képes javulni. Vagyis, ha valaki igazi minőséget produkál, annak eredménye van, mivel a minőség egy kelendő termék.

Az affiliate marketing azoknak való, akik jól kommunikálnak

Ha valaki jól tud kommunikálni, akkor sikeres lehet ezen a területen. Valójában olyan ez is, mint bármely más vállalkozás.

Egy vállalkozás is akkor sikeres, ha azt kínálja, amire az embereknek szüksége van. Azok a vállalkozások, amik arra alapoznak, hogy mit szeretne csinálni a vállalkozó, nem olyan sikeresek. Illetve csak egy pici részük, akik teljes erőbedobással, szerelemként teszik a dolgukat.

Magyarországon a vállalkozók nagyrésze kényszervállalkozó, és ez meg is látszik a hazai helyzeten. A sikeres vállalkozások nagy része pedig nem a szerelemről szól, hanem a piacról, a kereskedelmi rabszolgaságról. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingaffiliate.blog.hu/api/trackback/id/tr23182660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása