2012.05.08.
20:55

Írta: affiliate blog

Google és Blog.hu a két jóbarát?

Na miért jön valaki a blog.hu-ra blogolni? Mert az a legjobb, igaz? Nincs idehaza még egy olyan blogszolgáltató aki ilyen eléréssel dolgozna. A blog.hu sok szempontból nagyon jó, de mi van akkor, ha nem fogsz bulvársztorikat, politikuskommenteket, lájkolni való vicces képeket, meg recepteket posztolni? Kimaradsz a főoldalról? 


Éppen pucolom a blogjaimat és nesze, beletalálok a marketingaffiliate.blog.hu blogomba, azaz ebbe. És hát, csodálkozom is, hogy egy ilyen brilliáns blog mint ez, még nem is adott nekem egy jelet, hogy komment érkezett, vagy tele vagyok látogatóval. Hát miért nem?

Nos kérem. Egy olyan hiánytéma, mint ez, igazán megérne egy kis lendítést. Nem kell főoldal, csak egy kisblogajánló, vagy valami címke a nagy tagfelhőből, vagy akármi. De nem. Nincs ilyen. Hát megnézem magam a google-be. 

Az "affiliate marketing" kifejezésre sajnos nincs eredmény, vagyis nem győzőm lapozgatni. A "marketing affiliate"-re viszont enyém az 5. hely. Miért nem őrülök ennek? 

Hát mert ez a kifejezés nem túl jó. Mi a túró lehet az a "marketing affiliate"? Valami gyökér, aki csak marketinges szarokat reklámoz? (ez lennék én)? De nem ez vagyok. Azért választottam csak a "marketingaffiliate" szóösszetételt, mert ez tűnt a legjobbnak, azok után hogy az affiliatemarketing és az affiliate-marketing is foglalt volt már.

SEO-ból egyes, üljek le?

Nem azért nyálaztam a seo fórumot négy évig, hogy ennyire béna legyek. Na jó, nem nyálaztam annyit, mint a többi linképítő vállalkozó, de azért nyálaztam bele én is. És mégis ilyen csúnyán megfáztam? Hol a hiba?

A hiba az én készülékemben van. Jó lecke, hogy 5 poszt, ami egy icipici rétegnek talán érdekes, még nagyon kevés az ingyen lendülethez. Úgy látszik minimum kellett volna picit pingelnem erre a trágyadombra, vagy legalább egy darab linket kitenni valami katalógusba, ahol befogadnak. 

Persze minek? Hiszen ezt a lótúrós blogot is valószínűleg azért kezdtem írni, hogy majd jó lesz az oldalsávon nekem valami oldalam linkje később. Most meg gondolkodhatok, hogy milyen oldalamat szeressem kitenni? Attól tartok, hogy az eredeti ötlet azóta kukában van, mert megint valami olyasmiről volt szó, amihez picit többet kellett volna dolgoznom, mint amihez hozzászoktam. Na ez az, ami aggasztó.

Akkor most mégis mit kezdjek ezzel a bloggal? 

Na ná hogy nem megy a kukába, mert rafkós pók vagyok én már. És ugye láttunk már évek óta poshadó, havi 1 posszttal jelentkező blogot szörnyeteggé válni. Nem, nem azt gondolom, hogy meglesz az a főoldal, de hát azért mégiscsak jó lesz valamire. 

És ahogy visszaolvastam fél évvel ezelőtti önmagam, máris úgy érzem, hogy lesz ebből valami. Ha akkor ilyen jófej voltam, milyen lehetek most? Ugye?

Na erről fogok előadni a következő posztban, amit máris legyártok ezután.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingaffiliate.blog.hu/api/trackback/id/tr54496996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása